Broszurę mamy możliwość rozłożyć na elementy graficzne i treść, które się perfekcyjnie dopełniają. Ważną zasadą przygotowywania agitki, jest rozpoczęcie przygotowywania od stworzenia treści. Przenigdy nie startuj od przygotowywania układu graficznego, stanowi to wyjątkowo rozpowszechniony grzech który poważnie oddziałuje na efektywność sprzedażową agitki oraz dodatkowo innych form marketingowych.
Jeśli dziwisz się dlaczego tak jest, to każdy szczegół graficzny broszury musi być wykonany do treści bynajmniej nie odwrotnie, w następstwie unikniesz w niezwykle wielu przypadkach tworzenia skończonego układu od zera i każdy jej składnik będzie bezbłędnie do niej dostosowany pod względem wizualnym a przede wszystkim umożliwi sytuowanie treści w taki sposób, aby czytelnik zaciekawił się naszą ofertą.
Mnogość ludzi bądź firm zajmujących się przygotowywaniem ulotek, nie zna podstawowych zasad marketingu co następnie bardzo oddziałuje na sprzedaż, przygotowując broszury estetyczne jednak z zasady niezadowalająco efektywne, każdy element może wpłynąć na to czy skutki jej dostarczania będą dostatecznie zadowalające, przykładem potrafi być już ugrupowanie tekstu na takiej ulotce.
Jak możemy układać?
Z całą pewnością widziałeś w swym życiu niejedną ulotkę marketingową. Lecz czy analizowałeś kiedyś w to, w jaki sposób została skomponowana lub jak jest zrealizowana?
Do niniejszego czasu nie zawracałeś samemu sobie tym umysłu, w obecnej chwili nawet możesz szukać w swym apartamencie ulotek. Jeżeli chciałeś czerpać z nich przykład to tego osobiście bynajmniej nie propaguję. Większość spośród nich nie trzyma się elementarnych zasad, które Tobie tu zaprezentuję.
Czołowa strona ma za zadanie pobudzić odbiorcę do wczytania się w szczegóły Twojej oferty.
Ma ona obejmować wyraziste hasła, jakie go zaintrygują, nie zapominaj o interesującym nagłówku, musi być powierzchowny ale szczególnie treściwie wyłożyć co pragniesz nabywcy sprzedać. Zapamiętaj, że ulotka nie powinna być przeładowana tekstem oraz bezspornie musi być przede wszystkim przejrzysta!
Gdy przystępujesz do sporządzania oferty, którą wstawisz na broszurze, używaj takich sformułowań by pisać do konsumenta jednoznacznie, bynajmniej nie generalizuj zawartości broszury do wszystkich osobistości na planecie. Wyraź własną ofertę w taki sposób, aby kupujący odczuwał że zwracasz się do niego. Bynajmniej nie buduj wyrażeń takich jak “Namawiamy do skorzystania z naszej propozycji”, “Wspaniali Państwo”, “Wartościowi klienci”, zastąp to na:
“Zadzwoń już dzisiaj, odpowiemy na jakiekolwiek Twoje pytania.”
“Przyjedź do nas już teraz i znajdź to czego przez cały czas poszukiwałeś.”
“Sprawdź produkt na żywo”
- współautor: Protape