Jeśli jesteś mechanikiem, najzwyczajniej prowadzisz warsztat, musisz postarać się o możliwie jak największą liczbę klientów. W końcu utrzymanie biznesu w tej części świata nie jest tanie, toteż trzeba zarabiać. No dobrze, ale koniec z typowymi komunałami, przejdźmy do konkretów…
Świetna forma reklamowania naprawy aut to na pewno Facebook. Fanpage warsztatu samochodowego to prawdziwy strzał w dziesiątkę. Będziemy mieli możliwość reklamować się niemalże za friko. Jeżeli będziemy publikowali interesujące posty, do tego będziemy szybko odpowiadać na pytania ludzi, pewnie będziemy popularni pośród okolicznych kierowców. Na dodatek kierowcy, którzy do teraz raczej nie korzystali z wykonywanych przez nas usług, będą mieli zaufanie do naszej działalności. Będą wiedzieć, że nie mają w tym momencie do czynienia z najzupełniej nieznanymi mechanikami. Może nawet partaczami, amatorami…
Całkiem sporo może dać zakładowi motoryzacyjnemu z pewnością Google. Chyba jasne, że Google to na dzisiaj najpopularniejsza wyszukiwarka stron internetowych na całym świecie, również naturalnie w Polsce. AdWords powoduje, że strona naszego zakładu będzie każdego dnia odwiedzana przez takich ludzi, którzy no przynajmniej w teorii szukają porządnego mechanika. Oczywiście za każde kliknięcie musimy zapłacić. Powinniśmy więc zadbać o dobre konwersje!
Jeśli mówimy o wyszukiwarkach, z pewnością pozycjonowanie także daje efekt. Wiadomo, że wejścia z wyszukiwarek internetowych są darmowe. Nic nie płacimy. Jednak trzeba mieć na uwadze, że usługa SEO – solidnie wykonana usługa, nie jest tania.
Autor reportażu: Protape